3 dagar kvar

Igår så kom ju några från ukraina hit som ni vet och det var lite spänt i början men det slutade med att jag och Tanja satt  och kollade på bilder på datan och vi spelade lite spel och käka godis,hon gillade svenskt godis,kul!.Jag har upptäckt att jag  är beroende av te och smörgåsrån ganska mycket,jag brukar dricka 2-3 glas te varje dag,och så fort jag får syn på smörgåsrån så går det inte att sluta äta dem!Men idag så vaknade jag vid 11,tidigare än vanligt men ja somnade ju tidigare än vanligt igå oxå,vi la oss kvart i tolv och jag somnade nog vid tolv kan jag gissa.Jag brukar ju somna vid 01.00-02.00.Det är bara jag och min bror hemma nu och jag är såå trött på att vara hemma,det här är den dagen jag kan umgås med mina kompisar men några är upptagna och det finns heller inte så mycket att göra,tråkiga sverige!!Min bror hittade nyss vaniljglass i frysen så vi har ätit de nu,länge sen jag åt glass faktist,det var inte så jättegott,smakade mest grädde.Men så nu sitter jag och tråkar och har ont i magen,jag får damp,är himla sugen på att träna och släppa loss allt fett.Man känner sig ju lite fet när man bara sitter hemma hela dagarna och bara äter,man kan lixom känna hur man långsamt växer i bredden,eller det känns så för mig alla fall.Jag vill ha ett löparband!!!
Känns som mollie kan läsa mina tankar för nu smsa hon och fråga om jag ville följa med henne ut me hundarna.of course i want!!Sen på kvällen hade jag,sofie och mollie en liten myskväll hos mollie,drack te och käka popcorn i hennes mysiga kök.




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0