andra advent

Idag så vaknade jag vid halv 2 och efter att jag hade ätit frukost så ville mamma ge lite käder till mig,så jag testade lite och tog dom jag fick och gillade.Sen åkte vi till farmor som bor i vaxholm i ett ålderdomshem från kl 4 och var där till 6.Sen åkte vi net till en pizzeria som ligger nära farfars hus och så köpte jag en kycklingrulle och syskonen tog en kebabpizza.Så gick vi till farfar och åt upp maten och sen kollade jag och min syster på gossip girl.Sen åkte vi hem och när vi kom hem hoppade jag genat in i dushen och vår fågel hade ju saknat oss så hon ville vara i badrummet när jag dushade,hon tyckte att det var jätte varmt så när jag kom ut ur dushen så blåste jag på henne ett tag och det tyckte hon var skönt,hon blundade och bara njöt,så söt är hon! Sen kollade jag på sanningens ögonblick och så har jag övat lite på bildprovet vi har imorn och jag ska öva lite mer nu,hejdå! :)

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0