äntligen jullov!!

Idag så började vi kl 9.00 & då var det lekar nere i gympasalen som väntade.Jag kom i samma grupp som sofie,hihi.Sen så skulle vi till våra mentorsgrupper och fika men våra metorer var upptagna så vi fick vara med 8A:s grupp.Vi åt saffrangifflar och drack saft och sen var det ja & nej frågor.Efter det var det lunch och det blev pasta med köttfärssås,jag åt massa gurkor oxå,mumsigt var det!Sen gick vi till cafeterian och kolla på tv,men jag och Espri blev snabbt tråkade så vi typ la saker i killarnas hår,då kastade dom "sakerna" emellan mina bröst!Men sen kom hon som jobbar där och typ tvingade mig och Espri att städa upp allt,sen kickade hon ut alla 8:or därifrån.Sen var det sång och uppträdanden i aulan,2 tjejer klädde ut sig till tomtar och uppträdde till låten "vår julskinka har rymt",sköna asso!Sen var det nåt rockband som lirade ungefär 5 låtar,kan jag gissa,dom var väldigt bra med instrumenten kan jag säga.Sen skulle alla 8:or & 9:or sjunga nån gemesam jul låt.Sen sjöng min syster och hennes kompis filippa "oh happy day".Sen var det 1 i 8:an som sjöng "all i want for christmas is you" och några 7:or spelade instrument till det.Sen skulle vi till klassrummet och fika lite där,isabelle och linda hade varit jätteduktiga och bakat och ställt ihop borden och tänt ljus.Så vi satt och drack saft och åt bakelser,mysigt.Sen var det utdelning av betygen & när man fick sitt kuvert så fick man sluta, jag fick mitt kuvert sist (min vanliga tur).Sen gick jag,espri,mollie och sofie till espri och kollade på youtubeklipp och sen en film på när espri var liten bebis,jättesööt!! Sen kom hanna,som fyllde 14 år.Vi grattade henne och sen gick jag och sofie hem och jag städade lite och så.Nu sitter jag här jättetrött.hejdå XD

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0