dagens skämt


1.17 blondiner kom till en bar och beställde varsin öl, men de lät ölen stå orörda och till slut frågade kyparen:
- Smakade inte ölen bra, mina damer?
- Det gör den säkert, men man måste vara 18 för att dricka, svarade en av blondinerna.


 

2.Varför pratar aldrig blondiner när dom har sex?
Svar: Deras mamma har sagt att de inte ska prata med främlingar!

3.En blondin klev in i ett bibliotek och gick fram till bibliotikarien och sa:
- En hamburgare med pommes tack!
- Men lilla vännen, det här är ett bibliotek! Blondinen ursäktade sig och viskade:
- En hamburgare med pommes tack...

4. 

En rödhårig, en brunett och en blondin var alla gravida och satt i gynekologens väntrum. Den rödhåriga sa:
- Jag kommer att få en pojke.
- Hur vet du det? frågade brunetten.
- För att jag satt på min man då vi gjorde det.
- Jaha, då kommer jag att få en flicka för jag låg under.
Då började blondinen gråta och de andra undrade vad som var fel.
- Jag kommer att få valpar! grät hon...


Kommentera här och gör mig glad
Postat av: FEBB

Men hjälp min med.. haha!

Ja du, nobody actually knows!

2008-12-17 @ 16:59:59
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0