hihi min kväll.

Mina föräldrar kom väl hem runt 7 och dom hade köpt nesquik,ni vet sånna här choklad flingor typ,ska äta det till frukost imorn eller oboymackor,mums! Dom kom oxå hem med min lillebrors jätteförsenade present,(han fyller i oktober).Det var en data såklart(min bror är  största datanöörden),men det är bra för då har ju jag mer tillgång till datan än förut eftersom vi är 3 barn och hade 2 datorer,(nu 3 st).Dom hade oxå köpt nya fina,blå mattor.Men till middag blev det väl ris med nån sås,efter det så åkte jag,min syster och pappa ner till V-tuna centrum (för min syster orkade inte gå).Så vi köpte lite julklappar och så.Sen kom vi hem och då slog jag in alla julklappar som jag ska ge bort,jag har typ kanske runt 12 st.Sen kollade jag på "den gravida mannen" och alla var så elaka mot dom,det var tråkigt.Fast några var ju snälla och gav presenter.Men vi har satt upp julgranen idag och pyntat tilldet lite si sådär juligt,ni vet.Hejdå! XD


Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Anonym

Åhh, jag vill också klä julgran! :O <3

älskar dej baby

2008-12-18 @ 20:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0