hoppas de rullar på

Idag så är ja väl väldigt trött och vi var med pillo idag för första gången på länge,det var kul!
det var jag,mollie,pillo och espri och vi var hemma hos espri och spelade kort (tecknet),dock så blev espri lite arg för att jag och pillo var så smidiga så hon trodde vi fuska.Sen så blev vi alla trötta efter det så vi kollade på top model som gick på tv.Sen gick Mollie hem och efer ett tag så  bestämde  vi oss för att vara lite busiga,så vi tog var sin sked nutella för att få i oss socker så vi skulle bli pigga och efter att ha slickat i oss det så började jag ta mina fötter i espris ansikte och det slutade med att ja ramlade ner från soffan och vällte ett glas,fast de gick inte sönder för det var ett plastglas.Men så nu sitter jag här och ska äta mat,det blir pannkakor eller potatis så jag tänker nog äta potatis och sedan många smörgåsrån med smör för jag är inte sugen på något sött.
hoppas eran middag smakar! :)

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0