lite blandat.

Jag har nyss tagit 2 alvedon tabletter mot min magvärk och det hjälpte som tur var.Såna här dagar som denna så har man inte direkt lust till att göra nånting,jag gick hem direkt efter skolan och ja vet att de är första advent idag men jag har inte öppnat min julkalender än för jag har helt enkelt haft för ont i magen för det men dagen är inte slut än så ja har väl ett par timmar på mig,jag har inte ätit sen lunch och mina föräldar har inte kommit hem än,dom har säkert fastnat i täby c.Men för övrit sitter jag med min syster och kollar på sweet 16.Dom är galet bortskämda i programmet,typiskt att dom alltid ska få en bil i present oxå,fast en gång så var det en kille som istället fick se Kanye West uppträda på sin fest.Men efter min tråkiga dag i skolan så gick ja g och satte mig här vid datan och läste en blogg.Hon var bara 18 år och redan 3-barnsmamma!Men hon verkade trivas me det så det ska hon fortsätta göra,hon fick det låta så mysigt att ha barn och de är det säkert oxå,hennes familj verkade bara så perfekt!
Men när man ser på leksaksreklamer så känner man sig för att vara liten nu istället,de blir bara bättre saker me tiden,allt utvecklas så snabbt.Men nu kom mina föräldar hem och de första dom ska göra är  såklart at klaga på nåt,(i det här fallet mina skor som är smutsiga) så nu måste ja gå nerför trappan och torka dom"SUCK" säger jag bara.


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0