Lördag.

Idag så vakna jag vid 3(?) men det var nog för att ja somna vid 3 på natten igår.Jag har hunnit kolla på 1 och ½ år gamla bilder och det är sjukt hur mycket man har ändrats på så kort tid.Mina föräldrar är har åkt iväg idag oxå så jag och mina syskon (lillebror och storasyster) har huset för oss själva.Min syster har lagat mat och gjort efterrätt oxå,duktig hon är!
Min lördag lär bli tråkigare än fredag till och med.Idag firar The Wave deras 4-års dag med en stor fest och det känns tråkigt att jag inte kan åka dit för ja e för liten,men nästa år så blir det nog större fest för då är det 5-års fest och då är jag tillräckligt stor för att komma dit så det är ett måste.Jag känner mig lite surig idag och ja vet inte varför.Men jag kommer nog lägga in mer inlägg senare i brist på annat.


förut                          nu


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0