idol finalen

Idag så var det ju lucia på morgonen så vi slapp matten,fast den var ganska kort och tråkig,men nästa år ska jag lätt vara med i luciatåget bara för att det är sista åtret på skolan.Det blev gröt till lunch.Vi hade So-prov idag och jag tror det gick bra men man vet ju aldrig säkert,vi har ju haft 3 prov den här veckan så jag blir ju glad om jag blir godkänd på dem alla,men jag hade tränat minst på kemiprovet så ja kommer nog inte få godkänt på det provet men man får väl hoppas.Efter skolan så gick vi jag,sofie,mollie & espri hem till espri och kollade på nån film,sen kom hanna som vi typ inte har träffat på jättelänge men hann bara vara med henne i typ en kvart för sen skulle jag och Sofie hem och äta.Det blev den klassiska soppan.Efter att ha ätit med min syster & suttit lite vid datan så kom min kusin som är 10 år och hennes mamma hit för att hennes mamma skulle klippa min mammas hår lite.Vi fikade lite med te och pepparkakor och ljus,för att det skulle bli lite mysig julstämning ni vet.Jag och Carina (som hon heter) kollade på idolfinalen,jag har inte följt det programmet alls,bara lite i början,innan allt blev allvar.Sen åkte dom hem,Men mammas lilla makeover blev fin alla fall.Så tittade jag klart på idol och fast jag inte följt det alls så blev jag ändå sådär förväntansfull när dom skulle läsa upp vinnaren,Kevin vann ju såklart som jag gissade,han har jätte gullig brytning för han kan inte så bra svenska,och när det där traditionella glittret ramla ner så jag ville så gärna vara med i glitterregnet och göra istället för snöänglar så ville jag lägga mig ner i det där guldiga glittret och göra "glitter" änglar.Visst är jag fånig?
Men det skulle verka så härligt.Hoppas ni hade en trevlig fredag!

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: FEBB

HAHA! eller en klämd groda. Hur ärre Kristina Pina? Nej usch va säger jag. kristina den fina, så ska det va!

2008-12-13 @ 01:22:54
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: FEBB

Godmorgon snygginG! :)

2008-12-13 @ 12:28:11
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0