måndagar = otur

När jag gick till skolan idag med hörlurarna och lyssnade på radio så kom det en låt som jag älskar,så jag gick och var alldeles glad inombords av att höra den låten,nästan så man ville skrika ut orden dom sjunger i låten.Men jag vet tyvärr inte vad låten heter så jag kan inte söka upp den direkt.Jaja iaf idag så hade vi So och då skulle man redovisa något om islam och jag höll på at garva ihjäl mig när Espri och hennes grupp spelade teater som handade om muslimsk skilsmässa.I alla fall när jag skulle till lunchen så ramlade jag pladask i den grusiga,blöta asfalten så jag blev ganska smutsig och gjorde illa mina händer och knät lite bara,värre än så var det som tur inte.Jag bara satt där och visste inte vad jag skulle göra för mina händer gjorde ont så jag kunde inte lyfta upp mig själv på det sättet,kan tänka mig hur jag såg ut,haha!Linda och Isabelle kom genast och hjälpte mig upp och så tog dom mig till en toalett och tog bort det smutsiga,så snälla och omtänksamma dom små filurerna är,jag uppskattar deras hjälp! Det hade varit bättre om det varit snö,det skulle inte vara så farligt.Men den dumma snön väljer att försvinna lika snabbt som den kom fram,man hann bara njuta i typ 4 dagar(?).Det räcker inte alls,jag önskar att det kommer snö snart som varar länge oxå,hör du det tomten? Då får man den här julkänslan mycket mer. Sen var det ju det här bildprovet idag,jag gissad nog rätt så mycket men jag hoppas jag får G alla fall.Sen så gick jag till Mollie när jag var klar me provet och jag hade hennes hund i mitt knä och vi kollade på top model medans dom ritade mina händer med tushpenna.Fast det är nästan borta vid det här laget,men sen gick vi till centrum och sen hemåt.Jag åt fiskpinnar med typ potatisvåfflor (det såg ut som våfflor men innehållet var potatis).Imorn ska vi åka och titta i en moske,dom har delat upp pojkar och tjejer och vi tjejer ska få åka in dit senare så vi får jättelång sovmorgon,ända tills 9.40,sköönt!! Men vi kommer få sluta senare oxå men vem bryr sig om det? Det kommer nog bli en lung och skön dag tror jag,jag är ganska trött redan nu men aa jag ska nog lägga ner me att skriva nu puss!                                                                                                                                         

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0