middagen.

Nyss så käkade jag middag och det blev ris med chickennuggets och sås.Det var gott och min fågel som är en undulat och gulfärgad säger aldrig nej till mat så hon ville ut ur buren snabbt som möjligt och så pussa ja lite på henne och sen skulle hon ha min mat.Hon satte sig på min gaffel först och åt ris därifrån och sen gick hon runt lite på bordet och precis när ja skulle börja äta så springer hon fram till min kniv och hoppar upp på den och börjar äta därifrån oxå,hon är ett litet matvrak!Hon spottar ut en del oxå när hon äter för riskorn är ju ganska stora för hennes del så det var ris över hela bordet.Tillslut vart hon nöjd och ville skrapa av maten från hennes näbb så jag tog in henne i buren.Men nu måste jag faktiskt plugga för jag har suttit vid datan sen kl 4.Jag har matte,kemi,svenska och engelska att göra.Biologi egentligen oxå men de kan jag ta imorn.Önska mig lycka till! <3


Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Carro

Tack så jätte mycket sötnos :D:D<3

2008-12-03 @ 20:42:32
URL: http://jippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0