torsdagen.

jag var otroligt trött imorse och jag åt nesquik till frukost. Dagen började med att jag hade matte med mollie.Det var väl som det brukar.Sen hade vi engelska och där håller vi på med att skirva om engelskspråkliga länder och jag jobbar med Espri.Såklart så hittade vi inte pappret där vi hade skrivit ner jättemycket från förra lektionen,så vi blev lite sura eftersom vi var tvungna att skriva om allt.Men på håltimmen så kollade vi på en gammal julkalender i cafeterian och jag åt billys pizza,espri åt en gorbys.Efter det så hade vi hemkundsskap och då skulle vi städa.Först fyllde vi i ett papper och sedan såbörjade städningen.Det var faktiskt roligt och för vi l fick lyssna på musik samtidigt och´jag är ju galen i musik,men vem är inte?
Sen hade vi lunch och vi fick nån makaronilåda tror jag,de smakade väl bra.Sen kollade vi lite mer på julkalendern och sedan hade vi svenska och då fick alla varsitt kort som det var en person på och man skulle skriva ner saker om den och sen samlade läraren in dom och delade sen ut dom så att någon annan skulle läsa upp det utan att veta vems det var.Men vi hann inte läsa upp allas för att sedan skulle vi in på datorerna och svara på frågor.Sen slutade vi för dagen och då gick jag och Sofie ner till centrum till hennes pappas jobb och drack lite choklad för att hon ville honom en sak.När den saken var klar så gick vi hemåt och jag har kollat lite på "One Three Hill" och druckit te.Men nu väntar min hungriga mage på att mina föräldar ska hem och fixa mat.Jag har kissat typ 2 gånger på 1 timme,kan det bero på nåt speciellt? Aja slutpratat för min del.Hör av mig senare.

"One Three hill" (snyggaste i mitten såklart)

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0