my day after eyy.

Idag så började vi kl 8.25 och då hade vi No.Vi skulle göra tomtebloss och jag var ganska duktig på att göra den silvriga smuliga "degen" till små korvar  som man skulle sätta på en järntråd.Sen hade vi spanska och det var trevligt för en gångs skull.Det var typ bara 5 tjejer där för killarna skolkade.Vi lyssnade på jullåtar och dansade med varandra,drack saft och åt pepparkakor.Sen på svenskan så kollade vi på film.Det var typ folk som pratade om hur de förlorade oskulden.4 olika berättelser,1 blev typ av med den på en toa med sin barndomskompis.1 annan började sakta och efter typ 5 dejter så hade de sex och nästa gång de träffades gjorde de slut för att dom fick det dom var ute efter.1 blev av med den efter en fest,hon var jättefull och vaknade naken.Den sista var normalast men kommer inte ihåg den så mycket.Sen var det lunch och sen gympa,på gympan körde vi typ "inte nudda mark".Sen slutade vi och nu sitter jag här och have nothing to do,förutom datan.Jag har blivit en riktig datanörd sen jag startade bloggen,men det är nog det man blir.Ge mig ett liv där det händer saker!! Visst tycker jag om det här oxå,men hela mitt liv kan ju inte gå ut på att sitta vid datan och skriva om mitt liv,tillslut kommer jag inte ha nåt liv.


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0