not so freaky friday

Idag så vakna jag kl 1 och då hade min syster bakat nån bakelse,liten minimamma.Men jag åt oboymackor och drack te och myste med min lilla fågel,sötnosen.Men sen så smsade sofie mig och undra om ja skulle följa med till v-tuna centrum och köpa hårfärg,så då gjorde vi det.Jag tänkte färga min utväxt så jag köpte en blond och sofie köpte nån ljus variant av brun.Sen så gick jag hem och färgade det och det blev blondare än vad jag ville att de skulle bli *SNYFT*.Sen kom mina föräldrar hem och vi har nyss ätit schnittsel med ris och curry.Jag glömde bort vad det hette så jag frågade nyss mina föräldar om det hette "snyffel" och då börja dom asgarva och sa : om man e blond så heter de snyffel.
Ja,min familj mobbar mig för att ja färga det blont.(för blont).Espri,hanna och frida ska till sbn idag,fett kul!

men imorn kommer kusiner från ukraina och dom kommer vara här enda tills 3 januari så jag kommer inte kunna blogga lika mycket,ska dra nu,hejdå! ¤¤


Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Nadine

Spana in mig :D

2008-12-20 @ 15:46:27
URL: http://miranaenadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0