om min helg.

I lördags så var jag uppe vid halv 2 tror jag,och efter att ha käkat  frukost satte jag mig vid datan och läste olika bloggar,först när klockan närmade sig 4 så smsade Mollie mig och undrade om jag ville med till täby C. Givetvis ville jag det så jag skyndade mig och dushade fort (ca 10 min) och sen sminkande jag mig och fixade håret och gick till Sofie.Så gick vi ner till Vallentuna station som ligger fem min från vårt kvarter och mötte Hanna,Mollie och Espri där. Sen åkte vi iväg med tåget och när vi var framme så gick vi såklart in på h&m först,där jag köpte 1 LDB-deodorant,2 mascaror och glitter eyeliner som kostade 221 kr.Sen så var det luciatåg vid scenen fast vi kollade inte direkt men utanför stadium på nedervåningen så var det massa kvinnor som stod på rad och sjöng "aint no mountain high enough".Det var kul att titta på.Så gick vi in i djurbutiken och kollade på djuren och vi såg en vit kanin,grön papegoja,hamstar och undulater.det var en jättesöt hamster som ville ut,det är så synd att de ska få vara i burarna hela tiden tills någon köper dom.Sen skulle vi till vallentuna och vi såg jonny,johannes och några till på tibble-station.Jonny sköt ut fotbollen på spåret när tåget var nära,men han tog upp den och stod kvar i några sekunder på spåret innan han klev upp igen,han e galen den pojken.Men så kom vi till Espris house (förutom hanna som gick hem) och kl 11 så gick Mollie oxå hem.Då var det bara jag och sofie kvar hos Espri men när pappa ringde och bad mig komma hem så vägrade sofie och espri låta mig gå,dom höll fast mig och så försökte dom sätta på en film så jag skulle stanna.Den filmen var "stjärnsystrar"och jag ringde upp pappa och sa att jag skulle stanna och gå hem med sofie sen.
Sen på söndag så skulle vi till vår kusin Carina som fyller 11 idag,men vi vart bjudna på middag igår för att fira henne,det började kl 2 men vi var där kl 3,sen så kollade alla vi ungdomar som var där på "american history x",jag tycker att den filmen var bra.Så kollade jag givetivis oxå på säsongens sista avsnitt av "gossip girl" och "sanningens ögonblick" .Sen fikade vi och åkte hem vid halv 9.

 


Kommentera här och gör mig glad
Postat av: L O O

Åh, jag älskade "stjärnsystrar" när jag var liten. Kan nog fortfarande låten(röda rosor i snön)



Hej, kan man blocka ip-adresser?

2008-12-15 @ 20:41:06
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: L O O

ja, precis :D så går den :D



tack för kommentaren vid outfiten :) sådant värmer :)

2008-12-15 @ 20:52:25
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: F E B B

Åh stjärnsystrar! älskade den filmen, shit va längesen! :) Haha, jarå.. eller mja. Har över 150 kommentarer att svara på och jag är helt död, skiter o de låter som en luffar bloggerksa men ja bryr mig inte om folk nt besöker bloggen just nu lika mkt, så förlåt om ja nt svarar, det är för ja måste plugga!

2008-12-15 @ 21:04:31
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Petronella

Ååååh Stjärnsystrar! det var längesedan jag såg den. Mycket bra film! den vill jag se snart igen!

2008-12-15 @ 21:33:52
URL: http://wanella.blogg.se/
Postat av: Tina

Hejsan

Min dotter har gett ut Rosor i snö från filmen Stjärnsystrar o ni får gärna gå in och lyssna på den.Text o Noter har vi fått av Johan Bogaeus.

Mina 3 döttrar har gått o nynnat denna sången huur länge som helst så nu kan vi höra den alltid.Klippet på youtube är från Lokaltv i dec.

youtube.com sök på rosor i snö eller Rebecka karlsson

Hälsn Tina

2009-01-09 @ 00:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0