min dag och helg

igår så var det menat att jag skulle plugga men istället så blev det besök hos först farfar och sedan farmor.Så jag och min pappa fikade hos farfar och pappas syster med familj var där,då blev jag lite gladare.Och i lördags så  gick jag till min skola för att vara med sara som var med jocke och micke och dom skulle gymma och basta lite.Lite senare kom hanna och vi stack till nova för vi frös så himla mycket,så vi värmde oss med att dricka te och gosa in oss i filtar,sen fick vi lite flummattack för thomas var så rolig. var så länge sen jag var där(det var många som påpekade det oxå).Men hur som helst,SARA LJUNGGEN fyller år idag,hon är hela 15 år nu,gratulerar ännu en gång sara :)
nej men nu borde jag verkligen inte sitta här och blogga utan jag måste plugga,har nämligen fysikprov imorgon och jag är dålig i det ämnet så det krävs extra mycket träning från min sida,till skillnad från matteprov som jag inte behöver plugga till alls men ändå få ett VG på provet.Det är ju vissa ämnen man har det lite lättare i.Nej men nu kallar middagen på mig,fast jag är inte alls hungrig,ska bara ta litegrann så pappa ska sluta tjata nångång.Borde man inte få äta när man vill istället? ♣

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Jennifer

Gå in på min blogg för att titta in alla klädesplagg jag har till salu=)

Ha en bra kväll!

2009-02-06 @ 19:04:12
URL: http://jenniferbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0