jaa..

hahha just nu stter jag och tittar på the voice och lyssnar på rapattack,hha det är så himla kul och lyssna på. I söndags så var jag och shoppade lite med halva min familj,alltså min pappa och syster.Allt var väldigt billigt så jag fick med mig en del för ganska lågt pris.Jag köpte ett par svarta jeans,en mössa,röd tröja från gina tricot,en svart tjocktröja från stadium,en blå stor adidas t-shirt och vita adidas shorts som alltså är mina nya gympa kläder.Och idag är det frilufsdag och jag och mina kompisar  ska åka och bada och bowla,och 10.20 sva vi vara nere i centrum och börja bowla och vi ska bada i tibble,kanske inte världens bästa bad direkt men det får duga och sen efter det så ska jag och mina kompisar gå till täby centrum och kolla lite och så.Känns så skönt att börja så sent. Men thats it.. hoppas ni har en rolig dag.♥

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0