30 juli

På dagen  så städade jag,sen så sminkade jag mig och käka middag,spaggetti med köttfärssås,så åt jag det snabbt för sen var det dags för mig att dra till vallentuna centrum,träffade mats en liten stund där,han var påväg till marcus,sen kom pillo och hennes pojkvän zachashas,så åkte vi till stan,egentligen skulle maya,linnea och nån jenny med men  det blev inte så,vi skulle kolla på bio så vi fixade platser och så till oss,sen gick vi runt på stan lite för det var typ 45 min kvar innan de började,filmen startade 20.30.Så när vi gick på stan så såg vi jonny inne på mcdonalds,så vinka han in oss,så gick vi in och jag hälsade på honom,sen gick vi runt lite till och sen in på bion igen,dom köpte popcorn och jag köpte bilar me socker på.Så ställde vi oss i kön till bion och sen var vi inne i bion,vi tittade på "year one",det var jag som valde det. allafall,den var skit rolig,titta på den!


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0