liseberg igår

igår var jag på liseberg med min familj,vakna runt fem på morgonen och åkte iväg kl 6,det var roligt,köerna va ju väldigt långa för det var ju otroligt mycket folk därsen när det var slut åkte vi iväg en bit och så sov vi i bilen och åkte iväg igen runt 6 på morgonen och handla lite på willys,sen va vi hemma runt 10,dusha och käka frukost,sen gick jag och resten i familjen och la oss i våra sängar,ska på bio med pillo och några fler och se filmen "year one",roligt! ska visa lite bilder på vad jag åkte :)

"kanonen",det  var det första vi åkte,kön var typ en timme lång.

 
spinrock
 balder,gjort på trä
uppsvinget,jag och brorsan åkte,syrran bangade i sista sekund.

sen åkte jag och hela familjen den här vattensaken,och gissa vem som blev blötast? såklart jag,ja fick allt vatten i ansiktet så mitt hår vart helt blött,men det var kul,skratta hela tiden,det torka ganska fort så det var lungt.

jag satt längt fram på den här,åkte med mina syskon,men ja va smartare den här gången och hade luva på mig.
 
lisebergbanan

sen åkte vi hanghai ,en ny attraktion.
ovrigt_08049_hanghai_lr.jpg image by loefet

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0