mitt sportlov

PÅ LOVET HAR JAG :
*
i tisdags så var jag och bowla
*i onsdags så tog nova med mig och mina tjejkompisar på cosmonova,där vi gick runt och kollade i museet och sedan tittade på "kollisioner i rymden"
*i tordags var jag på nova me mollie och sofie(det var filmkväll),,men var tvungen att gå precis när filmen sattes igång för att  hämta ett par glasögon(jag ser dåligt på långt håll)
*i fredags så åkte jag till täby med min syster,köpte vita jeans,orange kofta,svart kappa,parfym,örhängen,nagelfilar,ögonskugga,ansiktskräm,deodorant,klocka.
*i lördags sovde jag,mollie,espri pch paxen hos linus.(somnade 5 och vakna vid 7)
*i söndags så vakna jag av linus lillebrorsor,gick hem och åt frukost,städade,gick till paxen och var med mollie och espri som oxå var där,vi satt och trängdes i hans säng och försökte få plats,nu sitter ja här jättetrött och har tittat på gossip girl och ätit middag.(lax med potatis)

sen har vi studiedag imorgon så vi får se om det händer något då.
jag har inte kunnat skriva så mycket för jag har inte varit så tillgänglig vid datan så därför passade jag på nu.


någon som har lust att berätta lite kortfattat om sitt lov? :)


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0