lovet har börjat!!

i fredags så åkte jag till täby c med familjen efter skolan,köpte en fin klocka och den e vattentät oxå,sen gick ja till nova och var med sara,sen tagga jag och var med några killar.
i lördags så fyllde min kusin Katja 17 år,så kl 5 åkte vi dit och så var det släktfest asso,hon bor i vaxholm,så var vi där och åt middag och tårta och hade de trevligt,så åkte vi hem 12.
i söndags så var jag lite hemmafru,städade och lagade mat,sen tog jag en skön dush och sen drog jag till espri och va me mollie,sofie,hanna och espri förstås :)
nu e det måndag och min kusin Mats fyller 17,grattis! men idag ska jag köpa skor kl 4 så just nu väntar jag på att tiden ska gå och lyssnar på sköön musik!!


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0