onsdag

hej det är onsdag idag!
det började en ny tjej i vår klass idag som heter Johanna,roligt! :D

aa i alla fall så bakade jag en till kladdkaka idag hihihi,fett busigt. ska nog kolla om den e klar.. :o

är fett trött idag asso,Adam ville ta ut mig på en cykletur igår kväll men då var kl 9 och då fick jag inte gå ut så vi gör det idag istället, får se hur det kommer vara!

min kompis Espri sa till läraren vart jag kom ifrån och då blev läraren jätte fascinerad och ställde massa frågor och så prata vi typ om det halva lektionen,haha!!
Linda har börjat i vallentuna gymnasium oxå,kul!! :)

det var väl det jag tänkte dela med mig av idag. vi hörs!


ADAM

LINDA

ESPRI

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0