3 dec igår

igår så var det fan en månad sen jag fyllde år, så nu har jag vart 16 i en månad,ouff! den ni!
aa men igår alla fall, så låg jag i min säng och var megatrött, då var kl typ 6. så kommer föräldrarna hem och säger
- faster med hennes familj kommer hit om en timme!
och då får jag skrik-panik så jag hoppar in i duschen fort som fan, sen klär jag på mig, fönar håret och sminkar mig lite lätt, på en timme? fan vad grymt tycker jag! sen platta jag syrrans hår oxå. ´
men så kom dom med sin lilla vovve oxå,den som vi passade förra helgen,remember?
men vi åt tacos och jag och Carina satt vid datan, lekte med vovven och sånt ni vet som man gör?
så det var mys!
jag och carina

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0