jullov äntligen!

bra äntligen har man fått jullov! haha kom lite sent till julavslutningen.. men de märktes inte!! :D
det var bara lite uppträdanden och så i aulan, sen skulle man till klassrummet, så fick vi busskort, blåa den här gången. sen fick vi gå.
drog med Sabina och Madde till biscotti och drack lite latte. sen tog Sabina bussen hem och Madde drog hem till mig, vi käka lunch, spagetti med köttfärs, (gårdagens rester). sen så bakade vi chokladbollar. hon la i ingredienser och jag kletade och rullade. Men nu har hon dragit hem och jag har ont i magen av chokladbollarna :(
Moadde

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Anonym

SV: Hur många handlar du till?

2010-12-23 @ 02:07:38
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0