två veckor kvar till jul

idag eller igår,eller vad man nu ska kalla det. så är det exakt 2 veckor kvar till jul, fett kul!
men idag har jag åkt till täby med brorsan efter skolan, mötte upp mamsen och syrran i täby c. så köptes det lite grejer, jag fick med mig ett vitt och ett svart linne och en vit mössa. sen så åt vi på mcdonalds, mums!
så blev vi sittandes där ett tag, kom hem runt 20 över 9. åkte ju buss, drygt att pappa inte var med!
så blev en hemmakväll, kollade på idol och circus möller. haha och Jay Smith vann, yes! precis det jag ville, inte följt idol alls men såg ju på audition och då fastna jag direkt för han och hans fina rock röst.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0