rasputin.

Raspútin var en sjuk människa...

- han var en rysk mystiker, predikant och helbrägdagörare, en av Rysslands mest mytomspunna personer; icke läs- och skrivkunnig son till en bonde.

- En av Rasputins mest kända helningsmetoder var att ta den sjuka personen till ett bad-hus/vatten och ha samlag med dem. hans ordspråk var "Blomman växer av vatten och det gör jag med".

- I teckande barnfilmen Anastasia har man tagit stor inspiration från Rasputin och skapat en karaktär med hans namn. Han är mycket lik den riktige i utseendet men också i sättet. Till exempel så är han magiker, och han är som en levande död eftersom hans kroppsdelar lossnar hela tiden.

 
han i verklighet och han i Anastasia.
varför tog dom med en galning som han i en barnfilm? fett knäppt.

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Phobos

vad var det han gjorde som var sjukt?



det e sant han gilla sprit o sex, men kolla bara på

majoriteten. typ alla verkar ju gilla det.



however... jag menar har Rasputin någonsin skadat en annan människa eller mördat någon????



2010-08-10 @ 00:02:53
Postat av: Phobos

Varför var han sjuk? Alltså vad var det han gjorde som var dåligt?



det e sant han gilla sprit o sex, men kolla bara på majoriteten. typ alla varker ju gilla det.



however.. jag menar, har Rasputin någonsin skadat någon annan människa eller mördad någon??

2010-08-10 @ 00:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0