23 nov

oj snart är november slut! och jaa, det är första advent på söndag. me like or whaaat? :)
om en kvart desperate housewifes och sen cougar town.
gosh, snacka om att jag kämpat för att hålla mig vaken idag, har vart så jäävla trött. förstår inte! trött tonåring håller sig glad hela dagen, what are the odds for that?
hahah, men efter skolan så gick jag och köpte 2 ringar för bara 10 kr inne på boklek i vallentuna centrum, så kom förbi där vettja och köp lite julklappar! sen gick jag och Espri hem till mig och sen kom Mollie oxå, vi brukar ju inte vara med henne så ofta, för hon är alltid upptagen, men nu ska det fanimig ändras! vi hade det mys, pratade om allt och lite till va, ska även vara med dom imorn och möjligtvis i helgen oxå! :D fett naajs va?? jag tycker det.
jag bryr mig inte om det kommer bli nåt mellan oss eller inte, men man kan ju alltid hoppas och försöka?
till skillnad från min fågel som ger upp på direkten, klant hon är alltså. hon flyger sen ger hon upp och bara ramlar? jag menar vafan? är det svårt eller?
här bakom trappräcket. den lilla knäppgöken.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0