en månad kvar,sen lov!

okej sitter i skolan,precis ätit lunch dåra. potatis,biff och sås. fett gott ju!
har haft matte och handel idag. Tema för denna vecka: Livstil. min grupp som består av Sara, Espri och Erika och vi har valt livstilen -bebisar. på torsdag så ska vi in till stan och intervjua typ 60 personer. sen äta på mcdonalds. myspys!
Nu sitter jag och väntar på att vi ska ha klassråd. sen administration.
det fuckin snöar ute och det är exakt en månad kvar till jullovet. sen två dagar efter det är det självaste Jul afton!
hoppas tiden går fort flr jag orkaar inte vänta längre, men när vi väl har lov ska det gå saaakta! tack för mig!!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0