FÖRSTA ADVENT

ja nu är de första advent, känner nu julstämningen? det gör faktiskt jag.
har kusinens hund över idag, söta lilla Anton. så har vart ute med han och så.
Men idag har jag bara kollat på THE HILLS.  senare ikväll blir det gossip girl. Gissa vad för gott jag ska käka till middag då? jo jag ska faktiskt äta lax med potatis, grymt gott!
vintern är här för att stanna, det har ju typ snöat nonstop hela veckan. det är sjukt ju!
den här bilden tog jag i fredags, så blir resultatet efter denna snöiga vecka.
man måste ju vara klädd efter vädret oxå.

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Cajsa

jag har precis kommit hem från julmarknad, annars inte så mycket. :)

2010-11-28 @ 19:55:09
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0