OM HELGEN

Men jag har inte bloggat nåt i helgen nu för jag har inte haft lust, men så jag berättar nu istället vad jag haft för mig.
i fredags så gick jag och köpte godis och sen vandrade jag till Espri, där även Mollie var, vi gick ut med Espris systers vovve Alba. underbar hund som har massa gaser i magen!! vi kollade på the proposal,en rolig film det där!
I lördags så åkte jag och shoppa med familjen i arninge, Jag fick med mig högtalare,minneskort till kameran,en klänning,en kjol,vita knästrumpor,1 nagellack och 2 mascaror. gladast är jag över mina underbara högtalare!
sen på kvällen var kom Mollie hem till mig så vi var bara hos mig och tog det lugnt, sen när hon drog så kollade jag på film med syrran och hennes pojkvän. vi kollade på Knowing. så det har vart en lugn helg för mig.
SÖTA ALBA.
MM CANDY
SÖTA ESPRI

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0