Lebensgefahr

ingen aning om vad fan det betyder, men låten är bra, fast man knappt hör vad som säger!
försov mig, vakna typ 10 så, men vi har typ bara företagsekonomi och info & layout denna vecka, så det är det som gäller! jag var med Isabelle och Espri efter skolan, vi lyssna musik, prata minnen och nyår, åt lite smörgåsrån. ni vet sånna saker man gör? det var kul. men nu är jag super mega trött. ska ta en dusch sen plugga till provet vi har, om jag orkar.. -.-
imorn har jag bara musik och provet i företagsekonomi sen slutar vi, jippi! skulle egentligen ha info & layout till halv 4 men så blev det inte, fråga mig ej varför för jag lyssna inte på frökens förklaring...


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0