min födelsedag

efter middagen kom mina vänner, först var Sara Lundberg och Ronja. av dom fick jag en ananas,bönor i burk,en banan med kondom på och ett ciggpaket. sjuukt! menkul :D
sen mötte vi Sofie och Espri. Sen vänta vi in Jenni ,Sara Ljunggren och Isabelle. sen när dom kommit så åt vi tårta, gott och kul och då öppna jag resten av presenterna. av Sofie och Jenni fick jag ett ögonskugg-set och ett par jättefina örhängen. Av Espri fick jag samma ögonskugge-set haha. så ska byta ut en av dom. Sen av Isabelle och Sara fick jag två stora marabou choklader,polka och mjölk, ansiktsmask,spapulver,läppglans och ögonskugga. Tack alla för de fina presenterna! blev jätteglad!
Sen drog vi till Joel,där va massa kul folk, så vi kröka lite och hade det kuul!
Imorn blir det bio. paranormal activity 2. some scary shit! 
puss och godnatt ♥

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0