som jag sa

jo jag drog ju faktiskt hem som jag skrev i tidigare inlägg, tur att man bara har 5 min till skolan så att man kan gå hem ifall man upptäcker att det inte är nån lektion då. lucky me!
Så nu ligger jag här i min säng med datan i knät och har det nice. dock inte länge till,börjar ju typ om en halvtimme och jag är hungrig så måste äta lunch juu. eller ska jaag ta det efter matteprovet istället?
för jag vill ju typ sova.. försökte göra det först men kunde inte.. så gav upp. men nu när jag vill så kan jag inte. typiskt!!
snön som kom igår har börjat smälta, hihihi yey! den bara kommer och går lite hur som helst den där snön..svårt att bestämma sig eller??! jag förstår den..ibland vet man inte riktigt om man ska gå eller stanna juu.

nä nu måste jag upp, käka gorbys och sen dra till skolan, ha matteprov, dra hem igen. sen sova!!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0