thanksgiving

just det. det är thanksgiving idag i USA , visste ni det?  alltså är det den sista torsdagen i november. tiden går snabbt asso..
Men jag tycker då att vi alla ska tänka på vad vi är tacksamma för i livet. jag ska säga 10 saker jag är tacksam för
1. jag har fina,snälla omtänksamma vänner.
2. jag har en underbar familj, mina föräldrar är inte skilda.
3. jag har en underbar släkt.
4. alla jag känner är friska och glada.
5. jag tycker om mig själv, har bra självförtroende.
6. jag har fått ett naturligt fint ansikte.
7. ingen nära till mig har gått bort.
8. musik finns. riktigt bra musik också.
9. jag kan 3 språk.
10. jag har ett fint hem,får mat när jag är hungrig.
thank you God. wish everyone could have it like me.
nu ska jag sova :D hakuna matata. det är mitt motto!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0