trött som bara den.

sjukt jävla trött asso. jag åt middag ändå, pannkakor med sylt. sen duscha jag,sen förberedde jag lite för imorgon. packa väskan och valde vilken outfit jag skulle ha. så nu äntligen ligger jag i min sköna säng med datan i knät. love it!
den här dagen har inte varit min turdag kan jag säga. börjar ju med att jag vakna och hade bråttom, och det första jag får reda på är att det inte finns vatten i kranen,great! för det skulle va avstängt från 8.30-13.00 tydligen. superkul! sen kommer man till skolan,tror man är 5 min sen och är glad att man inte är så försenad allafall. men när man är framme så får vi reda på att vi börjar inte förens om en halvtimme, då blir man glad! eller inte.
sen så är det ju världens snöstorm ute oxå?!?!? så man ser inte var man går när man ska hem och plus det så är det is och halt på marken... ännu bättre. sen mot kvällen så spillde jag ut pärlsocker över hela mitt golv.. och tappa min klocka i toaletten.. men som tur hade jag inte använt toan just då och min klocka är vattentät. så det var ju ett plus.
just det. farfar var här och hälsa på oxå idag :)
i mean, come on? gotta give me a break...

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0