ung & bortskämd

okej jävligt kul program. att sitta och kolla på när ungdomar som aldrig lyft sitt finger får göra massa skit göra. sen att föräldrarna får skicka ut sin unge är ju bara för härligt och se!
men det är 2 saker jag inte förstår, för det första : hur fan kan man skämma bort sitt barn så jävla mycket? tycker dom det är kul på nåt vis eller?
för det andra : va fan hur kan man vilja vara så bortskämd? visst är det väl härligt att aldrig lyfta fingret, men nån gång måste man ändå lära sig? och om man är sådär bortskämd, hur kan man vilja vara med i tv och visa upp det på det sättet dom gör? jag menar, då kommer man ju aldrig få nåt jobb. alla kommer ju se hur jävla dålig man är på att sköta ett jobb så ingen kommer ju vilja anställa en i framtiden då?
har suttit och kollat på 2 av 4 program nu sen jag kom hem från skolan. jävligt underhållande program för övrigt.
förstår bara inte hur man kan gå med på att vara med i det. :D

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Mattismia

Keep safe. Look out for one another.

2012-07-10 @ 07:18:41
URL: http://mattismia.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0