10/10-10

Nu är det den 10/10 år 2010.
och på den dagen fyller min lillebror 15 år. så det kommer komma lite gäster hit imorn.
har varit en seg lördag, umgicks bara lite med massa, Isabelle,Espri,Ronja + alla killar som Thomas,Linus,TegN osv. vi var först i vallentuna och där sen drog vi till täby kyrkby för det var folk där(?) men och där så träffa jag Erik skjärtman och Carl-Adam. sen var vi där och Linus och Thomas sprang runt med stolar på ryggen, hel sjuka dom är asso! sen drog vi hem. Så såg min lördag ut. jo och det var massa som sov över på min skola förresten, massa folk, såna konstiga människor som gillar att orientera, sånt folk sov över på min skola. aa det gjorde dom!

och om jag garvar åt christoffer på måndag i skolan så bjuder han mig på en hamburgare haha, dont know why but its true! :)


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0