grattis sofie!

hade matte på morgonen idag,kom 25 min sent, annars lungt, sen skulle vi ha datakundskap men läraren var sjuk så vi hade svenska istället, som vi egentligen skulle ha efter datakundskapen. så vi fick sluta för dagen typ kl 11. sjukt nice! då gick jag och Espri hem till mig och käkade. pasta med skinksås. sen kollade vi på film. The notebook. den var mysig.

Idag fyller ju Sofie år. såå jaa, hon och Jenni kom hem till mig efter skolan och då fick Sofie sin present som var massa choklader inpackat i en stor kartong som var från mig och Espri. då blev hon glad och reagerade exakt som vi trodde hon skulle göra "försöker ni göra mig tjock eller". haha!
sen så dansade vi och så till musik,sen vid 4 tiden så drog dom hem. då somna jag. och sen vakna jag åt middag, hade värsta diskussionen vid middagen, snacka om SD.

sen hade jag kul med mina syskon sen in i dushen med min fågel. nu ligger jag hääär!!

sofie och jag

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0