kom nyss hem

det vart ingen tråkig hemmakväll för mig trots allt. träffade Ludvig och då kom även Ralle Nyström,Lnus prime och mange. sen så kom Sara, Elvira och Frida och då drog vi till ormsta till Tobbe. Grabbsen drog till 3 kronor.
så jag hade en trevlig kväll med trevligt folk ändå. spontant! det blir inte alltid som man tror. tack för det!

vet inte varför men vart fett sugen på att lyssna på britney spears- born to make you happy. så lyssnar på den nu.
jag är typ i någon fas att jag verkligen är romantisk och hitta min soulmate... skrev en fin fin dikt idag faktiskt helt plötsligt om det. kanske lägger upp den. jo men de gör jag nog. puss godnatt!!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0