sista veckan innan lovet

nu är det ju bara denna vecka kvar sen är det höstlov. yey!
Det var kul hos Katja igår, vi åt god middag, kolllade gamla bilder från 2005 när jag min syster och hon larvade oss vid en brygga, skit sexiga, eller inte! och ja, hela släkten såg dom! sen kollade vi lite fler bilder på alla andra i släkten, typ från gamla släkträffar. sen vart det tårta, sen tog vi lite bilder med farfar, sen åkte vi hem runt 10 och var hemma 11 kanske.

imorn fyller min andra kusin Mats 18 år , som vi ska fira på lördag. och på torsdag fyller min vän Sofie 16 år. sen på höstlovet fyller jag år!

födelsedag efter födelsedag! fullt upp med släktträffar! mysigt :)


jag

min vän Sofie

min kusin Mats som blir 18 imorn!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0