April April!!!!

undra vem som kom på att man skulle skämta just när april börjar? ingen annan månad.. skumt det där!
men hur som helst så körde jag på seriöst med traditionen att skoja. mitt aprilskämt var att jag trodde jag var gravid. det var fett kul för alla jag lurade gick på't. först lurade jag syrran och jag fick knappt en reaktion ens, så tråkig var hon.. hon ba : jaja men kolla smset jag fick nyss!. man ba : men va??!!  fast hon fatta ganska snabbt att de var aprilskämt. efter jag och brorsan lurat henne så var det föräldrarnas tur att bli lurade och man kan väl säga att dom bjöd lagom på reaktioner haha! dom ba : vem vare? han ska få spö! du får aldrig mer gå ut osv. askul!
sen på jobbet lurade jag Emma, fast hon var jättesöt och gav mig massa tips om hur jag skulle göra och grejer, söt som fan! förresten så kändes det som om jag gjorde massa fel på jobbet... :(
på kvällen var jag med Frida, Sabina och Madde och då lurade jag självklart dom oxå, som oxå gick på't. men så de va kuuul!
förövrigt så gick inte min fågel på nåt hur mycket jag än försökte :/ så det var ju lite synd tycker jag.
busig man kan vara då ;)

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0