hallå där tisdag

gick inte till skolan idag. Det var ju ändå bara 2 lektioner och hade redan vaknat försent så jag inte skulle komma på matten, och kände mig lite dålig så då skulle jag inte va med på gympan.
var och hälsade på Micke idag, med Mollie och Fanny. var där i en timme, tände några ljus, pratade. det var så obehagligt varje gång tåget kom,det bara knep till i magen..första gången fick jag till och med hålla mig för att inte gråta. orkade inte det bara..
sen kom jag hem, kollade på "desperate housewifes" och "the middle" med syrran för att komma på andra tankar. det hjälpte faktiskt.
men nu ska jag ta en skön dusch. sen försöka plugga lite engelska om det går. puss så länge ♥

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0