my friday last week

Kom ihåg att jag glömt skriva om helgen! vill ju inte att det ska vara bortglömt för det hände ju massa som jag vill dela med mig av! fast kom på att det blir ganska mycket och säga då. men får ta det kortfattat då :)
In the friday så var det ju min sista dag på min praktik, så sorgligt! man kommer ju sakna den gulliga personalen!
Men så jag hade med min kamera och det blev massa fina kort. så kramade alla mig hejdå och det var så sött så.
så på kvällen drog jag till Espri där även Mollie var, så var vi där ett tag och umgicks. sen skulle vi dra till kyrkby på krök, men då drog Mollan hem istället. och så märkte vi att tågen var inställda och vi ba vafan?! och det var ju då Micke hade tagit självmord :'(  men inte visste vi det då! Men vi fick ta ersättningsbussen och då på bussen så träffa man typ halva vallentuna, 2 från min klass och 2 från bygg. Allafall så kom vi fram, även Ronja och Sara Brattberger var där, och självklart Felipe och Lennart som bor där! och de bjöd på dricka så de var nice. sen drog jag,Ronja och Espri till stan för att äta på donken och även träffa lite skumt folk! och tro mig, det gjorde vi. haha :D
var framme i Vallentuna kl 7, sov hos Espri då. händelserik fredag säger jag ba!
salladsbaren
jag & Emma
Te
Kaffe
Emma fyller i lapp om hur duktig jag varit
jag hackar kyckling
reflexmannen
Sergis klätta stege
Sergis, Sami,Emma
Jag och Vilyam
Mollie
vi träffade några rockare, Ronja i mitten dårå.
vi hittade Lena Ph oxå, fick hennes autograf och grejer. as coolt!
Ronja och Espri. vi är framme vid vår destination.
och så skulle vi ju hem sen när solen började skina.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0