söndagen

Jag,Erika,Mollie och Espri drog till Jocke och kröka lite, där även Sara var. gissa vad som hände då? jag fick tillbaka min älskade skorpionring som jag trodde jag tappat bort, men som tur var så hade jag bara glömt den där, åh ni skulle sett hur glad jag blev när jag fick tillbaka den,seriöst lyckligare tjej fick man leta efter! Allafall senare drog vi till någon Hampus, för Kärki var där och han ville det, men det var typ 2 skumma killar där, asso dom var verkligen det, dom var 20 år och dom hade inte ens mognat..vafan väx upp snälla! man börjar ju undra. haha men det var trevligt och träffa kärkan allfall.
min skorpion ring :D :D :D hurra!!!!!!!!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0