tisdags

hej och hopp alla som läser detta!
tänkte dela med mig lite snabbt om vad jag haft för mig igår.
Igår var jag med min kusin Carina, vi var hemma hos henne och bakade chokladrutor, men för att kunna göra glasyren var vi tvugna att köpa florsocker så vi gick ner till ICA och panta lite flaskor och köpte det. sen så gick vi till lekparken och lekte lite där, så det tog oss typ 2 timmar innan vi blev klara med kakan. haha!
men sen när den väl var klar så satt vi ute i solen och åt den och den vart grymt god och då är jag ärlig!
när vi hade ätit upp så drog vi ut och tog lite bilder (dom som jag har på min nya header) , tack Carina!
sen efter det drog jag mig hemåt.
Efter maten så kom Josefine till mig och vi kollade Desperate housewifes, sen drog vi till Felipe en liten stund bara och sen drog vi till Oscar och bastade med han och Nicklas, det var mys.
smeten
lägga smeten på plåten
och så in i ugnen
då var florsockret handlat
och så lekte vi i lekparken
sen tillslut vart kakan klar
sen så vare bara dags att hugga in
här ute satt vi, visst ser det mysigt ut?

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0