både negativt och positivt idag.

känner mig för jävla trött, kankse ska ta och sova snart? hur som helst så tänkte jag bara berätta vad som hänt i mitt liv idag. och ja,det har vart en händelserik dag till skillnad från andra skoldagar. Idag så pajade min data nämligen så jag var tvungen att stanna drygt en timme extra i skolan efter vi hade slutat för att installera om data jäveln. Men det var tur då att Adam gjorde mig sällskap!! slapp man vara helt själv... men alla grejer försvann ju, det enda jag fick spara var mina bilder och dokument. men måste ju göra om hela skiten, ladda der google chrome, utorrent osv...
men allafall sen drog jag hem och Adam hängde ju med,fast han var här i typ 5 min innan han var tvungen och dra till frissan. hoppas håret blev fint allafall!
så var jag hemma lite till, va ute på balkongen med min birdie bird. sen drog jag ner till centrum, för att möta upp Ronja, och då ser man typ massa grabbar från min förra klass, först Erik och Anton,sen kom Thomas ut ur tåget. sen träffa man massa annat folk oxå. Men allafall jag och Ronja satte oss på tåget och åkte hem till henne, hon klippte mitt hår fan! det vart sniggt faktiskt. så åt jag där oxå,bakpotatis vart det. åhh mat är så gott!
Det var typ allt, måste dra nu, har massa och göra!
min fogel
så blev mitt hår :)

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0