vet du vad vet du vad?

Idag så kom datakundskapslärarn till biscotti och sen kom även en lärare från grundskolan. så snackade lite med båda dom 2. making conversation u know. just cuz im so good at it, you gotta do the things u're good at right? or else its kinda meaningsless to be alive. END OF STORY!
Sen så kom Ronja typ halv 3 och skulle käka så hon åt en sallad. sen vänta hon tills jag slutade och då drog vi till stan och gjorde inte så jävla mycket, gick runt i solen mest,sen in på donken,jag käka glass hon drack kaffe. så lekte vi britter och så tog vi massa kort. alltid lika kul och hänga med den bruden! haha såg även Vanita,ja det gjorde jag, ni vet hon från bartenderskolan och lyxfällan? det kom fram två killar som var höga och började snacka med Ronja när vi va inne på kicks. sen när dom hade dragit så frågade vakten vad som sagt till henne...läskigt! :O  men sen drog Ronja till sin boyfriend i upplands väsby så då åkte jag hem därifrån. På bussen hem så träffade jag Viktor (en klasskompis) så då fick jag sällskap av han hela vägen. Kom hem hjälpte till med maten.
just nu: nydushad,ska måla mina naglar och skriva i loggboken. puss!
Vanita och Kisse. (Kissie är ju som vanligt sådär jättefint omgjord)
jag och Ronjisss

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0