länge sen

Hejsan allihopa, det var länge sen!  typ en vecka ungefär. kan ju berätta lite vad jag haft för mig under den tiden för dom som är intresserade. If your not, stop reading now.
19 augusti - Jag var i Täby med Julius, jag köpte presenter till två av mina vänner. Sen köpte jag även en ring och ett armband till Julle. Sen köpte han en fin vit kofta till mig från Ginatricot. Tack älskling! På kvällen så kröka jag,Julle,Isak och Micke.
20 augusti - Åkte till Vaxholm på släktmiddag.
21 augusti - Åkte till Vaxholm igen, hälsade på Farfar på kyrkogården,sen farmor. Åkte till Julius på kvällen, vi hyrde film och kollade på den. Den hette "she's out of my league". En komedi, den var väl lagom bra.
22 augusti - chillade med Julle bara hela dagen.
23 augusti - Jag och Julle kollade på Obssesed. Sen när han åkte på sin träning så drog jag och träffade Ronja i typ en timme. Sen åkte jag hem till Julle igen.
full kyl med dricka. lagom bra sådär.
farfar♥
bror och mamma busar♥
pappsen kommer ut med mat till farmor.
Älskling och jag♥

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0