ETT HALVÅR

Idag har jag och älskling varit tillsammans i ett halvår. Min kärlek till dig är omöjlig att beskriva för den är så stark så det går inte ens att visa tillräckligt mycket heller men jag gör mitt bästa. Du är mitt liv, min andra halva, min själsfrände och jag vill leva resten av mitt liv med dig. Jag vill gifta mig med dig,få barn med dig, jag vill bli gammal med dig. Du är min ängel som kom ner till jorden för att göra mitt liv fulländat. Innan dig så kändes mitt liv så tomt, som att det saknades något i mitt liv och det var du älskling. Jag Älskar dig mer än du kan ana och jag kommer alltid göra det för du har mitt hjärta  och du kommer alltid ha det♥


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0