torsdags och fredag

I torsdags så åkte jag till Täby C och där mötte jag Ronja och hennes vän Robert. Julhandla lite. Yrade runt som fan och fick lite smått panik för jag inte hitta nåt bra till min älskling men en halvtimme innan stänggdags så gick vi in i en affär och där hitta jag massa fint! Sen var jag glad och nöjd och vi kunde åka hem! Förresten Chris Medina var där och uppträdde fast vi kollade inte, hade bättre saker för oss helt enkelt. Men sen sov älskling hos mig oxå, mys!
I fredags så var jag med älsklingen efter skolan, sen på kvällen så kom Ronja över, vi hade fredagsmys! Första gången jag lyckades ha det med Ronja, fast hon tjata några gånger på om vi skulle dra ut, men så vart det inte utan vi kollade på Klassfesten och åt popcorn och choklad. Sen så sov hon över här för första gången. Kom på att mina vänner typ aldrig övernattar hos mig.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0